Speakers

Kosala Hewamadduma

GLOBAL MARKETING HEAD AND CMO FOR ASIA PACIFIC, NAMET AND AFRICA, UPFIELD AND GLOBAL MARKETING HEAD FOR CHILD NUTRITION AND HEART OF LIFE PLATFORMS

CMO for Asia Pacific, NAMET and Africa at Upfield and Global Marketing Head for Child Nutrition and Heart of Life Platforms

Kosala currently serves as a Global Marketing Head and CMO for Asia Pacific, NAMET and Africa for Upfield (the number one plant-based company globally, in 90 countries, and is famous for brands like Flora, BlueBand, Proactive and Rama).

He has over 22 years of rich and diverse experiences in multinationals (Unilever & Upfield) across different geographies from Sri Lanka, India, Singapore, South Africa, Ivory Coast, Turkey, and the Netherlands. He has fortunate to have worked in Europe, Asia, Africa, Middle East and LATAM, and in different categories, namely home care, personal care and foods, global, regional, and local roles. Before moving to consumer-packaged goods, he was an investment banker and specialized in mega infrastructure projects.

Kosala carries extensive experience in strategy and execution, coupled with business transformation, turnaround, market development and building purpose-driven brands. His passion is to make winning elite high-performance teams with inclusivity and diversity. Before his current role, Kosala was the chief marketing officer for Asia, Africa and the Middle East in Unilever’s Spreading, Cooking and Baking business. He has successfully spearheaded a business transformation in each of his roles while unlocking sustainable growth and brand purpose. He has a strong track record of insightful breakthrough innovations and rolling out across globally. Kosala is a Chartered Management Accountant (ACMA & GCMA) and Chartered Marketer (FCIM-UK). He also holds a Commonwealth Executive MBA, MSc in Digital Leadership (UK), Postgraduate Diploma in Marketing (UK), and a Postgraduate in Digital Marketing (UK). He was an active member at CIMA (Sri Lanka), served as an education board member for UNISA (South Africa) and has over ten years of lecturing experience at the CIMA & CIM strategic level. Kosala is a Sri Lankan based in Amsterdam. He enjoys reading, martial arts, cross-fit and mentoring start-up founders and emerging young leaders across geographies outside of work.

GremiMedia S.A.
Szanowny czytelniku
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w tym przechowywanych odpowiednio w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Klikają przycisk "Przejdź do serwisu" wyrażasz zgodę na zasadach określonych poniżej
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawionych w czasie korzystania przez ze mnie z produktów i usług świadczonych drogą elektroniczną w ramach stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym także informacji oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie* i w celach analitycznych przez Gremi Media SA, podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANYCH PARTNERÓW GM.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Gremi Media SA (dalej: "GM") z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, 00-838 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475

podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM - lista tutaj
ZAUFANI PARTNERZY - lista tutaj
Cele przetwarzania danych
  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wybór podstawowych reklam
  3. Tworzenie profilu spersonalizowanych reklam
  4. Wybór spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profilu spersonalizowanych treści
  6. Wybór spersonalizowanych treści
  7. Pomiar wydajności reklam
  8. Pomiar wydajności treści
  9. Stosowanie badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców
  10. Opracowywanie i ulepszanie produktów
Podstawy prawne przetwarzania danych
  1. marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  2. świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  3. pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty GRUPY KAPITAŁOWEJ GM i ZAUFANI PARTNERZY GM, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody lub wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (kliknij, aby zarządzać zgodą). Inne prawa osoby, której dane dotyczą - lista tutaj
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj

Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych.
* Do profilowania wykorzystywane będą min. następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, a także inne podobne informacje.